top of page

PATVIRTINTA

UAB „Odos namai" 

Generalinio direktoriaus

2021 m. rugsėjo 3 d.

Įsakymu Nr. 2021/09/03

 

UAB „Odos namai"

Dermatologijos klinika „SkinLand"

 

VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS

                                                                                

I. BENDROJI DALIS

 

1. UAB „Odos namai", įmonės kodas 303480447, buveinės adresas Gabijos g. 24, LT-47103 Kaunas, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre (toliau - Klinika) yra privati asmens sveikatos priežiūros Įstaiga, teikianti ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas adresu Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas.

2. Klinika savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Civiliniu kodeksu, Vyriausybės nutarimais, Sveikatos priežiūros įstaigų, Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo ir kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Sveikatos apsaugos ministro įsakymais bei kitais teisės aktais, Įstaigos įstatais bei šiomis vidaus tvarkos taisyklėmis (toliau - Taisyklės).

3. Taisyklės parengtos atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 46 straipsnio reikalavimus ir nustato bendruosius darbuotojų, pacientų ir jų atstovų tarpusavio santykių principus bei elgesio normas.

4. Įstaiga teikia planines, nekompensuojamas PSDF biudžeto lėšomis (toliau – mokamos paslaugos) asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

5. Taisyklėse naudojamos sąvokos: Pacientas – asmuo, Klinikos klientas, kuris naudojasi Klinikos teikiamomis paslaugomis; Paciento atstovas – paciento atstovas pagal įstatymą.

 

II. ĮSTAIGOS DARBO LAIKAS

6. Įstaigos darbo laikas skelbiamas Klinikos internetiniame puslapyje https://www.skinland.lt/

Darbo laikas: pirmadieniais - penktadieniais: 9.00 - 19.00 val., šeštadieniais: 10.00 - 18.00 val. Sekmadieniais ir švenčių dienomis nedirba.

7. Klinikos administracijos darbo laikas: pirmadieniais - penktadienis: 9.00 - 17.00 val., pietų pertrauka 12.00 - 13.00  val.

 

III. PACIENTŲ KREIPIMOSI Į ĮSTAIGĄ TVARKA

 

8. Pacientai kreipiasi į Kliniką savo laisvu apsisprendimu.

9. Pacientai registruojami pas specialistus telefonu arba el. paštu, nurodytais Klinikos interneto svetainėje, arba asmeniškai atvykę į Kliniką. Registruojamasi nurodant paciento vardą, pavardę, gimimo datą, paciento ar jo atstovo telefono numerį.

10. Apie numatytą vizitą pacientui ar jo atstovui iš anksto primenama SMS žinute (jeigu yra nurodytas kontaktinis telefono numeris).

11. Atvykus į Kliniką paslaugoms pacientai turi pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: pasą ar asmens tapatybės kortelę bei kontaktinius duomenis. Asmenys iki 16 metų privalo būti lydimi tėvų ar globėjų.

12. Pacientai į Įstaigą turi atvykti jiems paskirtu konkrečiu laiku, atvykus kitu negu paskirtas laiku pacientai priimami nebus.

13. Jei dėl svarbiu aplinkybių sveikatos priežiūros specialistas aptarnauja pacientą ilgiau negu tam pacientui paskirtas laikas, kiti pacientai priimami vėlesniu nei nurodyta registracijoje laiku. Siekiama, kad užsirašęs pacientas būtų priimtas ne vėliau kaip per 15 menučių nuo registracijoje nurodyto laiko. Registratūros darbuotojai apie sveikatos priežiūros specialisto vėlavimą pacientą informuoja žodžiu.

14. Jei pacientui yra skirtas konkretus priėmimo laikas ir Klinika savo iniciatyva nori jį pakeisti, naujas priėmimo laikas derinamas su pacientu. Naujas laikas turi būti praneštas ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki vizito pradžios. Nurodytas įspėjimo terminas gali būti netaikomas tais atvejais, kai Klinikos gydytojas suserga ar nutikus kitoms nenuspėjamoms situacijoms.

15. Jei pacientas nori pakeisti vizito laiką, jis privalo apie tai pranešti ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki paskirto laiko pradžios paskambindamas telefonu, el. paštu arba asmeniškai atvykęs j registratūrą. Nurodytas įspėjimo terminas gali būti netaikomas įvykus nenuspėjamoms situacijoms. Esant pageidavimui, pacientas gali būti registruojamas priėmimui kitu laiku.

16. Pacientui ar jo atstovui pirmą kartą kreipiantis į Kliniką, užpildomi, pasirašomi ir pateikiami dėl paslaugų teikimo susiję dokumentai.

 

IV. MOKAMŲ PASLAUGŲ NOMENKLATŪRA IR ASORTIMENTAS, JŲ TEIKIMO TVARKA

 

17. Norėdami gauti informaciją apie Klinikoje teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, jų kainas ir teikimo tvarką juridiniai ir fiziniai asmenys gali raštu (įskaitant el. paštu) arba žodžiu kreiptis į Įstaigos darbuotojus. Taip pat informacija skelbiama Klinikos internetiniame puslapyje https://www.skinland.lt/.

18. Klinika neteikia nemokamų paslaugų, apmokamu iš valstybės ar savivaldybių biudžetų ar privalomojo sveikatos draudimo fondo, ar savivaldybių sveikatos fondų Iėšų.

19. Mokamai teikiamos visos Klinikos kainyne išvardintos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, o už jas mokėjimai priimami bankiniu pavedimu, banko mokėjimo kortele arba grynaisiais, pacientui pateikiamas apmokėjimo kvitas ir (pagal poreikį) sąskaita-faktūra.

20. Būtinosios pagalbos paslaugos teikiamos teises aktu nustatyta tvarka.

 

V. PACIENTŲ TEISĖS IR PAREIGOS ĮSTAIGOJE

 

21.Paciento teises ir pareigas reglamentuoja Lietuvos Respublikos Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas bei šios vidaus tvarkos taisyklės.

22. Pacientas turi teisę dalyvauti priimant sprendimus dėl jam reikalingų asmens sveikatos priežiūros paslaugų bei gauti kokybiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

23. Pacientas turi teisę būti prižiūrimas savo garbės ir orumo nežeminančiose sąlygose, Klinikos sveikatos priežiūros specialistams užtikrinant pagarbų elgesį jo atžvilgiu.

24. Paciento teisių negalima varžyti dėl jo lyties, amžiaus, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, lytinės orientacijos, įsitikinimų ar pažiūrų.

25. Pacientas turi teise pasirinkti sveikatos priežiūros specialistą.

26. Pacientas turi būti informuotas apie jį gydančio gydytojo ir (arba) kito sveikatos priežiūros specialisto vardą, pavardę, pareigas ir profesinę kvalifikaciją.

27. Pacientas turi teisę gauti informaciją apie Klinikoje teikiamas paslaugas, jų kainas ir galimybes jomis pasinaudoti.

28. Pacientas turi būti informuojamas apie Taisykles ir tvarką, kiek tai susiję su jo buvimu Klinikoje.

29. Pacientui asmens sveikatos priežiūros paslaugos gali būti teikiamos tik su jo sutikimu/ valios išreiškimu.

30. Pacientas, gavęs informaciją apie jam planuojamas teikti sveikatos priežiūros paslaugas, turi teise išreikšti savo sutikimą ar atsisakymą dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo pats arba įstatymų nustatyta tvarka per atstovą raštu.

31. Pacientas turi teisę atsisakyti specifinio gydymo ir (arba) procedūros.

32. Pacientas į biomedicininius tyrimus gali būti įtraukiamas tik gavus paciento sutikimą/ valios išreiškimą.

33. Pacientas turi teisę į informaciją apie savo sveikatos būklę, ligos diagnozę, medicininio tyrimo duomenis, gydymo metodus ir gydymo prognozę. Informacija pacientui pateikiama jam suprantama forma ir kalba.

34. Valstybinės kalbos nemokantis pacientas gali su asmens sveikatos priežiūros specialistais ir kitais Klinikos darbuotojais bendrauti jam suprantama kalba atvykstant su savo vertėju.

35. Bent 16 metų nepilnametis pacientas turi teisę savarankiškai kreiptis ir spręsti dėl jam reikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytus atvejus.

36. Jeigu yra nesutarimų tarp paciento iki 16 metų ir jo atstovų pasirinkimo valios, diagnostikos ir gydymo metodus parenka gydytojų konsiliumas, atsižvelgdamas į nepilnamečio interesus.

37. Pacientas turi teisę į informacijos apie savo sveikatos būklę konfidencialumą (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytus atvejus).

38. Paciento privatus gyvenimas yra neliečiamas. Informacija apie paciento gyvenimo faktus gali būti renkama tik su paciento sutikimu ir tuo atveju, jei tai yra būtina ligai diagnozuoti, gydyti.

39. Pacientas turi teisę gauti jo paties pateiktus asmens duomenis, kurie yra tvarkomi jo sutikimo ar sutarties vykdymo pagrindu, raštu ar bendrai naudojama elektronine forma.

40. Pacientai, norėdami gauti sveikatos priežiūros paslaugas, privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, išskyrus būtinosios pagalbos atvejus.

41. Paciento pareiga vykdyti gydytojų ar kitų sveikatos priežiūros specialistų paskyrimus, su jais sutikus.

42. Pacientas privalo informuoti sveikatos priežiūros specialistus apie nukrypimus nuo paskyrimų, dėl kurių jis davė sutikimą.

43. Paciento pareiga informuoti sveikatos priežiūros specialistą, kuris teiks jam paslaugas, apie turimą ypač pavojingų užkrečiamų ligų infekciją, tuo metu vartojamus vaistus, žinomas organizmo alergines reakcijas, kitus pacientui žinomus duomenis, reikalingus tinkamai suteikti asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

44. Paciento pareiga laiku ir pilnai sumokėti už Klinikoje suteiktas mokamas paslaugas pagal galiojančias kainas.

45. Paciento pareiga tinkamai elgtis su Klinikos inventoriumi ir įrengimais, tausoti Klinikos turtą, už jo sugadinimą ar sunaikinimą atsakyti teises aktų nustatyta tvarka.

46. Paciento pareiga pasirašytinai susipažinti su pateiktais Klinikos nustatytais dokumentais ir vykdyti juose nurodytas pareigas.

47. Paciento pareiga pagarbiai ir deramai elgtis su visais Klinikos darbuotojais ir kitais pacientais, gerbti jų teises.

48. Pacientui, kuris pažeidžia savo pareigas, tuo sukeldamas grėsmę savo ir kitų pacientų sveikatai ir gyvybei, arba trukdo jiems gauti kokybiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas gali būti nutrauktas, išskyrus atvejus, jei grėstų pavojus paciento gyvybei.

49. Pacientas negali filmuoti Klinikos patalpose be Klinikos administracijos suteikto leidimo filmuoti, fotografuoti patalpas ir darbuotojus, pacientus ar kitaip pažeisti jų privatumą.

50. Pacientai už Klinikai ar jos darbuotojams padarytą žalą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

51. Neblaivūs ar kitaip apsvaigę, agresyvūs asmenys į Kliniką neįleidžiami.

 

VI. GINČŲ IR KONFLIKTŲ TARP ĮSTAIGOS IR PACIENTŲ SPRENDIMO TVARKA

 

52. Pacientas ar jo atstovas, nepatenkintas sveikatos priežiūros paslauga, paslaugos teikimo procesu ir/ar jo aptarnavimu Klinikoje ir/ar kilus kitai konfliktinei situacijai ar ginčui paslaugų teikimo procese, turi kreiptis į Klinikos administraciją, laikydamasis Lietuvos Respublikos Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo Įstatyme nustatytos pacientų skundų nagrinėjimo tvarkos, turinio ir formos reikalavimų, pateikdamas savo asmens duomenis, nurodant paciento teises, kurias, jo manymu, Klinika pažeidė, tai pagrindžiančias aplinkybes ir paciento reikalavimus pašalinant jo teisių pažeidimą. Turi būti pridedami dokumentai, patvirtinantys pareiškime nurodytas aplinkybes ir pagrindžiantys skunde nurodytus reikalavimus. Jeigu pareiškimą pateikia paciento atstovas, prie jo taip pat pridedamas atstovavimą liudijantis dokumentas.

53. Paciento (jo atstovo) gauti pareiškimai išnagrinėjami ir pateikiamas atsakymas per 20 darbo dienų.

54. Pacientas, nepatenkintas jo pareiškimo nagrinėjimo rezultatais, turi teisę pateikti skundą sveikatos priežiūros paslaugų teikimą kontroliuojančioms institucijoms.

55. Neįskaitomi arba anoniminiai skundai nėra nagrinėjami.

 

VII. PACIENTŲ SIUNTIMO / PERKĖLIMO Į KITAS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGAS TVARKA

 

56. Jeigu Klinikoje nėra objektyvių galimybių laiku suteikti pacientui reikiamą sveikatos priežiūros paslaugą, Klinika nukreipia pacientą j kita asmens sveikatos priežiūros ištaigą, išrašius jam nustatytos formos siuntimą bei paaiškinus tokio sprendimo pagrįstumą.

 

 

VIII. NFORMACIJOS PACIENTUI IR JO ARTIMIESIEMS APIE JO SVEIKATOS BŪKLĘ TEIKIMO TVARKA

 

57. Pacientas, atvykęs į Kliniką ir pateikęs asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, turi teisę gauti informaciją apie savo sveikatos būklę, ligos diagnozę, Klinikoje taikomus ar gydytojui žinomus kitus gydymo ar tyrimo būdus, galimą riziką, komplikacijas, šalutinį poveikį, gydymo prognozę ir kitas aplinkybes, kurios gali turėti įtakos paciento apsisprendimui sutikti ar atsisakyti siūlomo gydymo, taip pat apie padarinius atsisakius siūlomo gydymo. Šią informacija pacientui sveikatos priežiūros specialistas turi pateikti atsižvelgdamas j jo amžių ir sveikatos būklę, jam suprantama forma, paaiškindamas specifinius medicininius terminus.

58. Aukščiau nurodyta informacija negali būti pateikiama pacientui prieš jo valią. Atsisakymą informacijos pacientas turi aiškiai išreikšti ir patvirtinti parašu. Informacijos pateikimo pacientui apribojimai netaikomi, kai dėl paciento atsisakymo gali atsirasti žalingų padarinių pacientui ar kitiems asmenims.

59. Paciento pageidavimu jam pateikiami jo medicinos dokumentai, ši teisė gali būti ribojama tik Įstatymų nustatyta tvarka.

60. Pacientas, atvykęs į Kliniką ir pateikęs asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, turi teisę gauti ligos istorijos išrašą

61. Sveikatos priežiūros specialistas pagal savo kompetenciją privalo paaiškinti pacientui įrašų jo medicinos dokumentuose prasmę. Jeigu paciento reikalavimas yra pagrįstas, netikslius, neišsamius, dviprasmiškus duomenis sveikatos priežiūros specialistas per 15 darbo dienų turi ištaisyti, papildyti, užbaigti, panaikinti ir (ar) pakeisti.

62. Paciento psichikos ligonio teises susipažinti su paciento medicinos dokumentais ypatumus nustato Psichikos sveikatos priežiūros įstatymas.

63. Su nepilnamečio paciento iki 16 metu medicinos dokumentais turi teisę susipažinti jo atstovai.

64. Informacija kitiems asmenims (išskyrus teisinius atstovus) apie paciento sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, taip pat visa kita asmeninio pobūdžio informacija apie pacientą turi būti laikoma konfidencialia.

65. Asmeninė informacija kitiems asmenims gali būti suteikta tik turint raštišką paciento sutikimą. Sutikimas nėra būtinas atliekantiems pacientų sveikatos ekspertizę, kai susipažinti su informacija kreipiasi teismas, komisija ar kitos valstybės institucijos, kurioms tokią teisę suteikia Lietuvos Respublikos įstatymai, taip pat institucijoms, kurioms Lietuvos Respublikos įstatymai suteikia teisę kontroliuoti sveikatos priežiūros veiklą.

66. Informacija telefonu, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais, apie pacientą neteikiama.

67. Informacija apie paciento sveikatos būklę negali būti teikiama pacientui prieš jo valią, tai patvirtinant raštišku paciento atsisakymu.

 

IX. LIGOS ISTORIJŲ, AMBULATORINIŲ KORTELIŲ, KITŲ DOKUMENTŲ NUORAŠŲ DARYMO, IŠDAVIMO PACIENTUI AR KITIEMS FIZINIAMS IR JURIDINIAMS ASMENIMS TVARKA

 

68. Pateikus asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, pacientui pageidaujant, jo lėšomis Klinika privalo padaryti ir išduoti Klinikos patvirtintas paciento medicinos dokumentų kopijas, taip pat išduoti diagnozės ir gydymo aprašymus. Ši paciento teisė gali būti ribojama tik įstatymų nustatyta tvarka.

69. Visa informacija apie paciento buvimą Klinikoje, gydymą, sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, taip pat visa kita asmeninio pobūdžio informacija apie pacientą turi būti laikoma konfidencialia. Teisę gauti informaciją po paciento mirties turi įpėdiniai pagal testamentą ir pagal įstatymą, sutuoktinis (partneris), tėvai, vaikai.

70. Konfidenciali informacija gali būti suteikiama kitiems asmenims tik turint rašytinį paciento (jo atstovo) sutikimą, kuriame yra nurodyta tokios informacijos suteikimo pagrindas ir naudojimo tikslai, išskyrus atvejus, kai pacientas medicinos dokumentuose yra pasirašytinai nurodęs, koks konkretus asmuo turi teisę gauti tokią informaciją, taip pat tokios informacijos teikimo mastą ir terminus. Pacientas turi teisę nurodyti asmenis, kuriems konfidenciali informacija negali būti teikiama.

71. Valstybinėms institucijoms, kurioms teisę gauti paciento medicinos dokumentus suteikia Lietuvos Respublikos įstatymai, medicinos dokumentų kopijos gali būti pateikiamos be paciento sutikimo.

72. Medicinos dokumentų originalai yra Klinikos nuosavybė ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais saugomi įstaigoje.

 

X. DARBŲ SAUGĄ REGLAMENTUOJANČIŲ ĮSTATYMŲ, KITŲ TEISĖS AKTŲ IR NORMINIŲ DOKUMENTŲ NUOSTATOS

 

73.Už saugaus darbo organizavimą ir užtikrinimą Klinikoje atsakingas direktorius.

74. Klinikoje sveikatos priežiūros paslaugos teikiamos užtikrinant pacientų ir darbuotojų saugą.

75. Klinikoje naudojami techniškai tvarkingi medicinos prietaisai, priemonės.

76. Klinikos darbuotojai, turintys tiesioginį kontaktą su pacientais, privalo dirbti vilkėdami švarią ir tvarkingą darbo aprangą.

77. Klinikos darbuotoju, paciento (kliento) ir jų artimųjų saugumui užtikrinti, įėjimas į Klinikos patalpas stebimas vaizdo kameromis (vietose, kurios pažymėtos specialiais ženklais).

78. Darbuotojų  saugumas  įgyvendinamas,  laikantis  šių teisės  aktų:   Lietuvos Respublikos darbuotojų  saugos  ir sveikatos  įstatymo,  Bendrųjų priešgaisrinės  saugos taisyklių,  Įstaigos veiklos nuostatų, pareigybinių instrukcijų ir kitų galiojančių darbuotojų saugos ir sveikatos bei priešgaisrinės saugos norminių teisės aktų reikalavimų.

79. Visi   Klinikos  darbuotojai,  neatsižvelgiant  į jų  darbo   stažą,  kvalifikaciją,   darbo  pobūdį, privalomai   instruktuojami    (pasirašytinai)   pagal   darbuotojų   saugos, sveikatos ir priešgaisrinės saugos instrukcijas,  saugaus darbo atlikimo taisykles, kitus galiojančius norminius teisės aktus.

80. Už bendrųjų saugos, sveikatos saugos ir priešgaisrinės saugos   darbe   normatyvinių dokumentų (su kuriais supažindinti)   reikalavimų   nesilaikymą   darbuotojai   atsako   pagal   Lietuvos   Respublikos įstatymus.

81. Darbo vietoje privaloma laikytis darbų saugos, priešgaisrinės ir elektros saugos reikalavimų, vadovautis Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymu bei kitų teisės aktų, susijusių su darbų sauga, nuostatomis, pareiginių instrukcijų reikalavimų ir procedūrų atlikimo taisyklių.

82. Klinikos teritorijoje esantiems asmenims privaloma vadovautis informacinių, draudžiamųjų ir kitų ženklų reikalavimais.

83. Pacientai ir lankytojai privalo vykdyti Klinikos darbuotojų nurodymus saugios elgsenos, aplinkosaugos ir priešgaisrinės saugos klausimais, vengti veiksmų, galinčių kelti pavojų jo ir kitų supančių asmenų sveikatai ar gyvybei, imtis visų atsargumo priemonių judėdami paviršiais, kurie buvo neseniai valyti drėgnuoju būdu arba kai ant jų yra išsiliejusių skysčių ar pabirusių medžiagų.

84. Klinikos patalpose draudžiama vartoti alkoholinius gėrimus bei tabako gaminius (rūkyti), turėti su savimi šaunamąjį arba šaltąjį ginklą, įsivesti (įsinešti) naminius gyvūnus, be Klinikos administracijos leidimo filmuoti, fotografuoti patalpas bei darbuotojus, pacientus, įrašinėti pokalbius ar kitaip pažeisti darbuotojų ir pacientų privatumą, savavališkai įeiti ar lankytis Klinikos tarnybinėse patalpose.

85. Visuomenės informavimo priemonių atstovai bendrauti su pacientu ar jį filmuoti ir/ar fotografuoti Klinikos patalpose gali tik raštu gavę Klinikos direktoriaus leidimą ir paciento sutikima.

 

XI. PACIENTO TURIMŲ DIRBINIŲ IŠ BRANGIŲJŲ METALŲ, BRANGIŲ PROTEZŲ IR PINIGŲ REGISTRAVIMO BEI SAUGOJIMO TVARKA

 

86. Pacientas turimus dirbinius iš brangiųjų metalu, brangius protezus ir pinigus sveikatos priežiūros paslaugu teikimo metu turi su savimi.

87. Už pacientų brangius daiktus bei pinigus Klinika neatsako.

 

XII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

88. Klinikos vidaus tvarkos taisyklės skelbiamos Klinikos internetiniame puslapyje https://www.skinland.lt/.

89. Visi Klinikos darbuotojai, pacientai turi būti supažindinami su vidaus tvarkos taisyklėmis.

90. Šios vidaus tvarkos taisyklės gali būti keičiamos arba papildomos pasikeitus atitinkamiems įstatymams, kitiems teisės aktams, Klinikos veiklos kryptims ar profiliams.

91. Klinikos darbuotojai, aptarnaudami pacientus, privalo vadovautis Lietuvos gydytojo profesinės etikos kodekso bei kitų nacionalinių ir tarptautinių elgesio kodeksų bei Pacientų aptarnavimo standarto nuostatomis.

92. Klinikos darbuotojai turi teisę nukrypti nuo šių Taisyklių, jeigu konkrečiu atveju formalus šių Taisyklių laikymasis prieštarautų paciento interesams. Bet koks nukrypimas nuo šių Taisyklių turi būti pažymėtas paciento medicininėje dokumentacijoje.

93. Šių taisyklių privalo laikytis visi Klinikos darbuotojai, pacientai, jų atstovai ir kiti Klinikos patalpose esantys asmenys.

bottom of page